Brutalna prawda o automatyzacji sprzedaży internetowej na własną rękę
Kiedy zaczynałem automatyzację swojej działalności niemal wszystko robiłem sam. W międzyczasie dzieliłem się swoją wiedzą, tworząc szkolenia, warsztaty, organizując konsultacje. Każdy kto chciał samodzielnie prowadzić swoją sprzedaż internetową, samodzielnie konfigurować i obsługiwać narzędzia, mógł to zrobić po prostu naśladując mnie. (więcej…)
Dlaczego proste internetowe narzędzia nie są dobre?
Proste narzędzie jest niby łatwe na początku i fajnie się go używa bo wszystko jest zrozumiałe i nieskomplikowane. Jednak zbyt proste – szybko ujawni swoje ograniczenia, zatrzyma twój rozwój i ograniczy ekspansję. Poza tym każde narzędzie, którego używamy wikła nas. Na przykład jeżeli zaangażujesz się w używanie uproszczonego wielokrotnego autorespondera, będziesz używać go przez długi […]
Dlaczego tak ważny jest wybór odpowiedniego autorespondera?
Gdy zacząłem korzystać z pierwszego autorespondera, nie zastanawiałem się jaki to jest autoresponder. Ponieważ się na tym jeszcze nie znałem – wybrałem najprostszy wielokrotny autoresponder na rynku. W wielu przypadkach takie rozwiązanie może być wystarczające, ale nie w sytuacji gdy masz różne grupy produktów. (więcej…)
Jak więc uzyskać więcej klientów z reklamy, czy nawet bezpośrednio z wyników organicznych wyszukiwarki Google?
Jeśli chcesz mieć więcej klientów spośród osób wchodząc na strony internetowe twojej firmy, skup się na relacjach z potencjalnymi klientami. Chodzi o to, aby z firmy chcącej sprzedać swój produkt stworzyć osobistego doradcę, który doradza co dla klienta tak naprawdę jest najważniejsze. Rób to w sposób wychodzący klientowi naprzeciw jego oczekiwaniom. Dopóki jego oczekiwania jesteś […]