Od czasu kiedy zajmuję się sprzedażą internetową najbardziej przełomowym momentem w jej rozwijaniu okazało się zastosowanie autorespondera. Narzędzie to zrewolucjonizowało moje podejście do internetowego marketingu. Pozwoliło na zrealizowanie w internecie tego, co od lat stosuje się w sprzedaży poza internetem, a do czego po raz pierwszy nie jest potrzebny człowiek.
Dzięki autoresponderowi utrzymywany jest stały kontakt z klientem. Zanim kupi, kiedy kupuje i po zakupie. Kontakt utrzymywany jest za pomocą emaila. Ale myślę, że to dopiero początek automatyzacji sprzedaży.
W najbliższych latach automatyzacja sprzedaży internetowej będzie coraz bardziej rozszerzać się również na inne sposoby komunikacji. Już teraz możliwa jest automatyzacja za pomocą serwisów społecznościowych, jak choćby Facebooka. Można tez zautomatyzować kontakt przez czat na stronie internetowej.
Stworzenie automatycznej komunikacji to nie tylko sprawy techniczne, ale również treść zastosowana w automatyzacji. Celem automatyzacji sprzedaży jest sprawienie, aby klient dokonał zakupu zgodnie z góry ustaloną procedurą. Najlepiej zrobić to tak, aby ta procedura wyglądała na maksymalnie naturalną. Aby to wyglądało tak, jakby obsługiwał ją człowiek.
Moje dotychczasowe doświadczenia w automatyzacji sprzedaży, które realizowałem przez blisko 5 lat jako autor bloga SprzedawcaInternetowy.pl postanowiłem teraz zebrać i skoncentrować w jednym miejscu. Uznałem, że ta przyszłościowa dziedzina sprzedaży internetowej jest warta tego, aby na niej się skupić i aby pomóc również innych przedsiębiorcom w jej wdrożeniu w życie.
Ten blog będzie właśnie temu służyć. Znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci zrozumieć proces automatyzowania sprzedaży internetowej. Jeśli masz pytania, wpisz w komentarzu do wybranego wpisu. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, ściągnij raport lub weź udział w szkoleniu on-line. Jeśli chcesz skorzystać z mojej i mojego zespołu pomocy, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy ci zautomatyzować Twoją sprzedaż internetową.