Jeżeli będziesz wdrażać systemy do sprzedaży internetowej na własną rękę, to ty i twoi pracownicy będziecie poświęcać czas na tworzenie od zera i testowanie czegoś, co nie jest sprawdzone. Z całą pewnością będzie to kosztowało jakieś pomyłki. Nie da się tego uniknąć. W czasie wdrażania wewnątrz firmy, ty lub twoi ludzie nie będziecie robili rzeczy, […]
Archiwum kategorii Więcej dostępnego czasu
Jak inwestować w system do internetowego marketingu?
W internecie funkcjonują w tej chwili 3 modele inwestycji w narzędzia do internetowego marketingu. Jeden to jednorazowy zakup systemu na własność, drugi to płacenie abonamentu za używanie, a trzeci to korzystanie z bezpłatnych narzędzi. Są systemy, które oferowane są tylko w formie abonamentu, jak na przykład hosting. Są też takie, gdzie masz możliwość wyboru. Przykładowo […]
Brutalna prawda o automatyzacji sprzedaży internetowej na własną rękę
Kiedy zaczynałem automatyzację swojej działalności niemal wszystko robiłem sam. W międzyczasie dzieliłem się swoją wiedzą, tworząc szkolenia, warsztaty, organizując konsultacje. Każdy kto chciał samodzielnie prowadzić swoją sprzedaż internetową, samodzielnie konfigurować i obsługiwać narzędzia, mógł to zrobić po prostu naśladując mnie. (więcej…)
Dlaczego automatyzacja sprzedaży?
Od czasu kiedy zajmuję się sprzedażą internetową najbardziej przełomowym momentem w jej rozwijaniu okazało się zastosowanie autorespondera. Narzędzie to zrewolucjonizowało moje podejście do internetowego marketingu. Pozwoliło na zrealizowanie w internecie tego, co od lat stosuje się w sprzedaży poza internetem, a do czego po raz pierwszy nie jest potrzebny człowiek. (więcej…)