Kiedy i dlaczego warto utrzymywać z klientami regularny kontakt?
Są firmy, które głównie bazują na nowych klientach – bo na przykład sprzedają produkty, które można sprzedać komuś tylko raz. Są też takie, w których produkty zużywają się systematycznie i większość obrotów jest związana z powracającymi klientami. Musisz sam dopowiedzieć sobie na kilka pytań: Czy regularnie wykonywane telefony, to że co jakiś czas wysyłasz do […]
Jak wykorzystać dotychczasowy sukces do sprzedaży internetowej?
Jeśli odnosisz sukcesy poza internetem i chcesz rozwinąć sprzedaż internetową zacznij od tego, żeby przyjrzeć się swojej sprzedaży poza internetem. Zidentyfikuj co działa, a co nie. Co powoduje, że klient kupuje twoje produkty? Co wpłynęło na rozwój sprzedaży? Jakie elementy, działania, akcje i mechanizmy się na to złożyły? Opowiedz mi o tym, a ja ci […]
Dlaczego automatyzacja sprzedaży?
Od czasu kiedy zajmuję się sprzedażą internetową najbardziej przełomowym momentem w jej rozwijaniu okazało się zastosowanie autorespondera. Narzędzie to zrewolucjonizowało moje podejście do internetowego marketingu. Pozwoliło na zrealizowanie w internecie tego, co od lat stosuje się w sprzedaży poza internetem, a do czego po raz pierwszy nie jest potrzebny człowiek. (więcej…)