Gdybym zaczynał dziś od początku, to bym na pewno jedną rzecz zrobił od razu – zacząłbym natychmiast od bloga eksperckiego. Gdyby ktoś mi dzisiaj wszystko zabrał i powiedział, że mam zaczynać od zera, to bym zaraz wszedł i założył bloga. Na własnym hostingu albo choćby na wordpress.com. I natychmiast, jak to tylko możliwe, zrobiłbym stronę […]
Archiwum kategorii Przeniesienie sprzedaży do internetu
Brutalna prawda o automatyzacji sprzedaży internetowej na własną rękę
Kiedy zaczynałem automatyzację swojej działalności niemal wszystko robiłem sam. W międzyczasie dzieliłem się swoją wiedzą, tworząc szkolenia, warsztaty, organizując konsultacje. Każdy kto chciał samodzielnie prowadzić swoją sprzedaż internetową, samodzielnie konfigurować i obsługiwać narzędzia, mógł to zrobić po prostu naśladując mnie. (więcej…)
Kiedy i dlaczego warto utrzymywać z klientami regularny kontakt?
Są firmy, które głównie bazują na nowych klientach – bo na przykład sprzedają produkty, które można sprzedać komuś tylko raz. Są też takie, w których produkty zużywają się systematycznie i większość obrotów jest związana z powracającymi klientami. Musisz sam dopowiedzieć sobie na kilka pytań: Czy regularnie wykonywane telefony, to że co jakiś czas wysyłasz do […]
Jak wykorzystać dotychczasowy sukces do sprzedaży internetowej?
Jeśli odnosisz sukcesy poza internetem i chcesz rozwinąć sprzedaż internetową zacznij od tego, żeby przyjrzeć się swojej sprzedaży poza internetem. Zidentyfikuj co działa, a co nie. Co powoduje, że klient kupuje twoje produkty? Co wpłynęło na rozwój sprzedaży? Jakie elementy, działania, akcje i mechanizmy się na to złożyły? Opowiedz mi o tym, a ja ci […]