Sprzedajesz na Allegro i opłaca ci się to robić, mimo płacenia wysokich prowizji, dlatego, że Allegro zapewnia ci duży ruch. Twoją ofertę bardzo szybko może zobaczyć mnóstwo osób zainteresowanych tym, co masz do sprzedania. Dodatkową zaletą Allegro jest to, że daje ci gotowy system sprzedaży. W dużej mierze ten system jest już zautomatyzowany. Zaczynając od […]
Archiwum kategorii Zwiększenie sprzedaży
Dlaczego proste internetowe narzędzia nie są dobre?
Proste narzędzie jest niby łatwe na początku i fajnie się go używa bo wszystko jest zrozumiałe i nieskomplikowane. Jednak zbyt proste – szybko ujawni swoje ograniczenia, zatrzyma twój rozwój i ograniczy ekspansję. Poza tym każde narzędzie, którego używamy wikła nas. Na przykład jeżeli zaangażujesz się w używanie uproszczonego wielokrotnego autorespondera, będziesz używać go przez długi […]
Kiedy i dlaczego warto utrzymywać z klientami regularny kontakt?
Są firmy, które głównie bazują na nowych klientach – bo na przykład sprzedają produkty, które można sprzedać komuś tylko raz. Są też takie, w których produkty zużywają się systematycznie i większość obrotów jest związana z powracającymi klientami. Musisz sam dopowiedzieć sobie na kilka pytań: Czy regularnie wykonywane telefony, to że co jakiś czas wysyłasz do […]