Gdybym zaczynał dziś od początku, to bym na pewno jedną rzecz zrobił od razu – zacząłbym natychmiast od bloga eksperckiego. Gdyby ktoś mi dzisiaj wszystko zabrał i powiedział, że mam zaczynać od zera, to bym zaraz wszedł i założył bloga. Na własnym hostingu albo choćby na wordpress.com. I natychmiast, jak to tylko możliwe, zrobiłbym stronę […]
Archiwum tagów email
Dlaczego proste internetowe narzędzia nie są dobre?
Proste narzędzie jest niby łatwe na początku i fajnie się go używa bo wszystko jest zrozumiałe i nieskomplikowane. Jednak zbyt proste – szybko ujawni swoje ograniczenia, zatrzyma twój rozwój i ograniczy ekspansję. Poza tym każde narzędzie, którego używamy wikła nas. Na przykład jeżeli zaangażujesz się w używanie uproszczonego wielokrotnego autorespondera, będziesz używać go przez długi […]
Dlaczego tak ważny jest wybór odpowiedniego autorespondera?
Gdy zacząłem korzystać z pierwszego autorespondera, nie zastanawiałem się jaki to jest autoresponder. Ponieważ się na tym jeszcze nie znałem – wybrałem najprostszy wielokrotny autoresponder na rynku. W wielu przypadkach takie rozwiązanie może być wystarczające, ale nie w sytuacji gdy masz różne grupy produktów. (więcej…)
Kiedy i dlaczego warto utrzymywać z klientami regularny kontakt?
Są firmy, które głównie bazują na nowych klientach – bo na przykład sprzedają produkty, które można sprzedać komuś tylko raz. Są też takie, w których produkty zużywają się systematycznie i większość obrotów jest związana z powracającymi klientami. Musisz sam dopowiedzieć sobie na kilka pytań: Czy regularnie wykonywane telefony, to że co jakiś czas wysyłasz do […]