Archiwum kategorii Więcej dostępnego czasu

Zamiast badać DNA technologii sprzedaży internetowej, skup się jej obsłudze - AutomatyzacjaSprzedazy.pl

W jaki sposób skrócić czas wdrożenia systemu sprzedaży internetowej, jeśli wiesz, że produkt, który posiadasz na pewno będzie się sprzedawać?

Jeżeli będziesz wdrażać systemy do sprzedaży internetowej na własną rękę, to ty i twoi pracownicy będziecie poświęcać czas na tworzenie od zera i testowanie czegoś, co nie jest sprawdzone. Z całą pewnością będzie to kosztowało jakieś pomyłki. Nie da się tego uniknąć. W czasie wdrażania wewnątrz firmy, ty lub twoi ludzie nie będziecie robili rzeczy, […]

Czytaj dalej

Jak inwestować w system do internetowego marketingu?

W internecie funkcjonują w tej chwili 3 modele inwestycji w narzędzia do internetowego marketingu. Jeden to jednorazowy zakup systemu na własność, drugi to płacenie abonamentu za używanie, a trzeci to korzystanie z bezpłatnych narzędzi. Są systemy, które oferowane są tylko w formie abonamentu, jak na przykład hosting. Są też takie, gdzie masz możliwość wyboru. Przykładowo […]

Czytaj dalej

Brutalna prawda o automatyzacji sprzedaży internetowej na własną rękę

Kiedy zaczynałem automatyzację swojej działalności niemal wszystko robiłem sam. W międzyczasie dzieliłem się swoją wiedzą, tworząc szkolenia, warsztaty, organizując konsultacje. Każdy kto chciał samodzielnie prowadzić swoją sprzedaż internetową, samodzielnie konfigurować i obsługiwać narzędzia, mógł to zrobić po prostu naśladując mnie. (więcej…)

Czytaj dalej
Mirek Szmajda

Dlaczego automatyzacja sprzedaży?

Od czasu kiedy zajmuję się sprzedażą internetową najbardziej przełomowym momentem w jej rozwijaniu okazało się zastosowanie autorespondera. Narzędzie to zrewolucjonizowało moje podejście do internetowego marketingu. Pozwoliło na zrealizowanie w internecie tego, co od lat stosuje się w sprzedaży poza internetem, a do czego po raz pierwszy nie jest potrzebny człowiek. (więcej…)

Czytaj dalej