Archiwum kategorii Zwiększenie sprzedaży

Skrzynka pocztowa i narzędzie - AutomatyzacjaSprzedazy.pl

Dlaczego proste internetowe narzędzia nie są dobre?

Proste narzędzie jest niby łatwe na początku i fajnie się go używa bo wszystko jest zrozumiałe i nieskomplikowane. Jednak zbyt proste – szybko ujawni swoje ograniczenia, zatrzyma twój rozwój i ograniczy ekspansję. Poza tym każde narzędzie, którego używamy wikła nas. Na przykład jeżeli zaangażujesz się w używanie uproszczonego wielokrotnego autorespondera, będziesz używać go przez długi […]

Czytaj dalej
Komunikacja za pomocą smartfona - AutomatyzacjaBiznesu.pl

Kiedy i dlaczego warto utrzymywać z klientami regularny kontakt?

Są firmy, które głównie bazują na nowych klientach – bo na przykład sprzedają produkty, które można sprzedać komuś tylko raz. Są też takie, w których produkty zużywają się systematycznie i większość obrotów jest związana z powracającymi klientami. Musisz sam dopowiedzieć sobie na kilka pytań: Czy regularnie wykonywane telefony, to że co jakiś czas wysyłasz do […]

Czytaj dalej