Jeżeli będziesz wdrażać systemy do sprzedaży internetowej na własną rękę, to ty i twoi pracownicy będziecie poświęcać czas na tworzenie od zera i testowanie czegoś, co nie jest sprawdzone. Z całą pewnością będzie to kosztowało jakieś pomyłki. Nie da się tego uniknąć.
W czasie wdrażania wewnątrz firmy, ty lub twoi ludzie nie będziecie robili rzeczy, które przede wszystkim powinniście robić – OBSŁUGIWAĆ KLIENTÓW. Nie będziecie robili zaplanowanych działań, które są związane ze sprzedażą. W tym czasie możesz stracić część klientów, których już masz.
Oczywiście zlecając wdrożenie poniesiesz koszty. Ale ten czas, kiedy sam będziesz uczyć się jak to wszystko wdrożyć, z punktu widzenia sprzedaży będzie czasem zmarnowanym. Dlatego, że w tym czasie twój marketing po prostu nie działa.
Natomiast, jeżeli tę usługę w całości kupisz, to jedną rzeczą jaką będziesz musiał przejść będzie nauczenie się jak tego używać.
Wyobraź sobie, że w kilka lub kilkanaście tygodni dostajesz gotowe narzędzia do marketingu w internecie. Od tego momentu możesz od razu tego używać – całego zestawu narzędzi – do tego żeby zdobywać nowych klientów i im sprzedawać, to co masz do zaoferowania. Oczywiście mówimy tu o narzędziach już wypełnionych treścią, gotowych do przyjęcia potencjalnych zainteresowanych.
W ten sposób dwukrotnie, czy nawet jeszcze więcej, skracasz czas od momentu kiedy chcesz ten marketing internetowy robić, do momentu kiedy ten marketing działa i przynosi ci konkretne korzyści.