Wsparcie Techniczne i Marketingowe Sprzedaży Internetowej

OTO KOMPLEKSOWY ZESTAW POMOCY
NA BIEŻĄCO W SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
DLA STAŁYCH KLIENTÓW…

Stworzyliśmy połączenie…

 

Wsparcie Techniczno i Marketingowe Sprzedaży Internetowej

Stała i regularna pomoc techniczna i marketingowa przez internet z podglądem nawzajem ekranów i możliwością sterowania na dowolnym komputerze na odległość.

Regularne spotkania online (z Tobą lub pracownikiem):

  • Opracowywanie strategii sprzedaży w internecie: analiza biznesu, grupy docelowej, segmentacja rynku, analiza konkurencji itp.
  • Prezentacja obsługi narzędzi: WordPress, Fump itd.
  • Dostosowywanie narzędzi do indywidualnych potrzeb: konfigurowanie wyglądu, sposobu działania wtyczek itp.
  • Pomoc w wypełnianiu treścią stron i emaili – praca nad: tekstem, audio i wideo.
  • Poszukiwanie dodatkowych, nowych rozwiązań, mogących mieć wpływ na:
  1. pozyskanie większej liczby klientów,
  2. zwiększenie obrotów sprzedaży internetowej,
  3. zwiększenie zysków,
  4. usprawnienie efektywności pracy.
  • Możliwość podglądania ekranów dowolnego komputera i bezpośrednio sterowaniem myszką i klawiaturą na odległość w celu natychmiastowej pomocy i edukacji.

System zarządzania zadaniami obsługi narzędzi i rozwoju marketingu internetowego:

  • Zgłaszanie problemów systemem ticketowym
  • Rejestracja zadań
  • Ustalanie terminów i priorytetów
  • Przydzielanie osób wykonujących zadanie

Instrukcje obsługi narzędzi krok po kroku:

  • Na instrukcjach wideo
  • Na stronie internetowej
  • W plikach PDF

Kontakt:

  • Emailowy
  • Na spotkaniach on-line
  • Telefoniczny

Aktualizacje zainstalowanych wcześniej narzędzi.

 

Usprawnianie Stron Internetowych

Pomoc w rozwoju stron w oparciu o WordPressie oraz stron do autorespondera, z edycją treści: tekstów, obrazków, audio i wideo.

Aktualizacje stron:

  • Strona firmowa
  • Blog
  • Wyciskacze
  • Oferty katalogów
  • Strony landowe dla reklam Google AdWords i Facebook Ads
  • Strony potwierdzające dla zapisujących się na autoresponder
  • Formularze do badania rynku
  • Formularze z wyceną i zamówieniem
  • Polityka prywatności i inne

Stopniowe dodawanie i aktualizowanie mechanizmów automatyzujących:

  • czas wyświetlenia i ukrycia strony
  • odliczanie terminu (do rozpoczęcia sprzedaży, do zakończenia promocji lub sprzedaży itp.)
  • odtwarzanie audio
  • wyświetlania wideo z plików MP4 i z YouTube
  • tworzenie nowych podobnych stron do tych już opublikowanych
  • przekierowania z jednego adresu na inny
  • wyświetlanie i ukrywanie wybranych elementów stron
  • wstawianie map
  • dodawanie kalendarzy (również do formularzy)
  • osadzanie na stronie zawartości dowolnych innych stron
  • przypominanie o odpowiedziach na komentarze
  • integrację z Facebookiem
  • zarządzanie galerią obrazków
  • integracja ze statystykami Google Analytics
  • integracja z reklamami Google
  • filtr antyspamowy

Drobne modyfikacje projektów graficznych stron: nagłówka, kolorów, czcionek, kolejności ułożenia, zawartości menu, stopki, widgetów itp.

 

Usprawnianie Działania Autorespondera

Pomoc w wykorzystywaniu autorespondera Fump, poprzez śledzenie kliknięć, dostosowywanie wiadomości do potrzeb odbiorców oraz generowanie spersonalizowanych stron internetowych.

Aktualizacje wiadomości:

  • proszących o potwierdzenie zapisania
  • potwierdzających zapisanie
  • potwierdzających wypisanie
  • z biuletynem (newsletterem)
  • prowadzące do zapoznania się ofertą
  • z informacjami o sprzedawanych produktach
  • z informacjami o firmie
  • prowadzące do złożenia zapytania o wycenę
  • prowadzące do złożenia zamówienia i zakupu

Aktualizacje spersonalizowanych stron internetowych:

  • wyświetlające się po zapisaniu
  • potwierdzających zapisanie
  • informująca o braku możliwości zapisania

Nadzór nad działaniem i rozwój wykorzystania wbudowanych mechanizmów automatyzujących:

  • wysyłanie emaili po określonej liczbie dni po zapisie
  • wysyłanie emaili konkretnego dnia
  • stale powtarzane wysyłanie emaili konkretnego dnia tygodnia, miesiąca lub roku
  • duplikowanie wiadomości, w celu stworzenia nowych podobnych
  • rozpoznawanie imienia z podanego wyrażenia z imieniem i nazwiskiem
  • dodawanie i wykorzystywanie w wiadomościach dowolnej liczby dodatkowych pól z formularzy zapisu
  • wstawianie bieżącej daty
  • przeliczanie dat w zależności od daty wysyłki i wstawianie tej daty do wiadomości
  • dopisywanie do listy przy zapisywaniu na inną
  • usuwanie z listy przy zapisaniu lub usuwaniu z innej
  • zawieszanie i blokowanie zapisania na listach przy zapisywaniu na wybraną listę
  • informowanie emailem o zapisach i wypisach z list
  • wysyłanie emailem raportów z działania autorespondera
  • aktualizacje danych subskrybenta

Śledzenie skonfigurowanych reguł podążania za:

  • tymi, którzy mają po raz pierwszy kontakt z Twoją firmą
  • osobami zainteresowanymi rozwiązaniem konkretnego problemu
  • potencjalnymi klientami zainteresowanymi ofertą
  • zainteresowani wyceną
  • gotowymi do złożenia zamówienia
  • tymi, którzy stali się już klientami, aby ponownie kupili ten sam lub inny produkt

Zintegrowane z Własnymi Stronami, gotowe na podłączenie do rejestrowania zapisujących się na Własny Webinar i wstawienie Własnych Treści.

Organizacja Webinaru

Usługa przygotowania webinaru oraz narzędzie do automatycznego wielokrotnego przeprowadzania webinaru z możliwym (choć niekoniecznym) udziałem na żywo.

Organizacja webinaru na żywo w internecie:

  • Opracowanie prezentacji (w przypadku jednoczesnego skorzystania z Własnych Treści)
  • Przygotowanie stron do rejestracji na spotkanie on-line
  • Zaproszenie uczestników
  • Zorganizowanie spotkania on-line
  • Przeprowadzenie spotkania (do 1000 osób)
  • Nagranie spotkania

Przygotowanie nagrania wideo

  • Wycinanie zbędnych fragmentów
  • Dodanie podkładu dźwiękowego
  • Montaż czołówki i zakończenia
  • Produkcja do pliku MP4

Stworzenie automatycznego webinaru

  • Opracowanie stron do rejestracji
  • Skonfigurowanie stron udostępniających webinaru w wyznaczonych terminach
  • Stworzenie przypominających wiadomości emailowych przed spotkaniem
  • Udostępnienie czatu do udziału na żywo.

Usprawnianie Wykorzystania Mediów Społecznościowych

Nadzór nad uruchomianiem i prowadzeniem stron na Facebooku, Twitterze, Google Plus i w miarę potrzeby innych mediach społecznościowych oraz połączenie jej z innymi narzędziami (stronami, autoresponderem) w celu budowania społeczności.

 

Nadzór Nad Statystykami

Śledzenie działania statystyk do wszystkich wykorzystywanych internetowych narzędzi w celu analizy na bieżąco konwersji z odwiedzających na kupujących.

Obserwacja statystyk:

  • ze stron internetowych (liczba odwiedzających każdą ze stron)
  • z autorespondera (liczba zapisujących się z każdej ze stron)
  • z webinaru (liczba wchodzących na rejestrację i biorących udział w webinarach)
  • z reklam (liczba wyświetleń reklam, kliknięć, wejść na stronę wyciskacz, zapisujących się na listę, kupujących)

Nadzór i Rozwój Reklamy

Usługi opracowywania i udostępnienia skonfigurowanych kampanii reklamowych w Google AdWords i Facebook Ads.

Dostosowywanie kampanii reklamowych

  • Konfiguracje do 7 nowych kampanii rocznie
  • Zaprojektowanie w każdej kampanii 5 różnych reklam
  • Wybranie słów kluczowych (w przypadku Google AdWords)
  • Wybranie grup docelowych (w przypadku Facebook Ads)

Optymalizacja skuteczności i kosztów reklam

  • Śledzenie konwersji z oglądających reklamę na zapisujących się na listę.
  • Śledzenie konwersji i poprawianie wyniku ekonomicznego przeciętnego kosztu zapisania się jednej osoby na listę (przez pierwszy miesiąc po wprowadzeniu każdej kampanii).
  • Co 3-6 miesięcy okresowa analiza efektywności reklam i ewentualne dostosowanie do zmieniającej się sytuacji produktowej lub na rynku.
  • Za reklamę płacisz tylko tyle, ile nalicza Google AdWords i Facebook Ads. Bez żadnych dodatkowych narzutów.

Wykorzystanie mechanizmów automatyzujących:

  • Udostępnienie konta bankowego automatycznie uruchamiającego kampanię Google AdWords. Po wyczerpaniu środków, reklama sama się wyłącza.
  • Automatyczna optymalizacja cen za kliknięcia.
  • Automatyczne zmienianie się fragmentów treści reklam.

Nadzór Nad Sprzedawcą

Instruowanie, konsultowanie i wyznaczanie zadań dla personelu obsługującego narzędzia sprzedaży internetowej w Twojej firmie.

Stały dostęp do strony praktyk dla aktualnego pracownika oraz ewentualnie przyszłych pracowników (wówczas z automatycznym wyznaczaniem zadań) w tematach:

  1. Przekazy marketingowe przez wiedzę.
  2. Publikowanie za pomocą bloga eksperckiego
  3. Grafika do internetu
  4. Marketing emailowy
  5. Zasada działania używanego autorespondera
  6. Tworzenie stron w HTML
  7. Marketing multimedialny w internecie
  8. Marketing na Facebooku

Twój Sprzedawca będzie sobie radzić ze stronami WordPress oraz z Fumpem.

Wieloletnie Doświadczenie z Różnymi Automatyzowanymi Stronami

Przykłady wdrożeń

Wspieramy wykorzystanie narzędzi i usług:

WordPress, Joomla, Fump, GetResponse, Implebot, Google AdWords, Google Analytics, Facebook, Camtasia, PayPal i wiele innych


Wybierz
Pakiet Wsparcia

Zamów!

Wszystkie podane ceny są cenami netto.
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.

Plany wsparcia można zmieniać co miesiąc.

ZAMÓW TERAZ

Zaznacz jedną z opcji: Pakiet IPakiet IIPakiet III

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Dane do faktury

Nazwa firmy:
Adres:
Kod i miejscowość:
NIP:


Lech Nowak
Lech Nowak
Mirek Szmajda
Mirek Szmajda

OD OPIEKUNÓW WSPARCIA

Dziękujemy za poświęcenie czasu na zapoznanie się z naszą propozycją stałego i regularnego wsparcia.

Jesteśmy pewni, że nasze stałe wsparcie, zagwarantuje nieustanny rozwój Twojej działalności w internecie. Zaprojektowaliśmy te zestawy tak, aby dać każdemu maksymalną szansę na przyciągnięcie i pozyskanie większej liczby klientów, na większą sprzedaż w internecie oraz zaoszczędzenie czasu na czynnościach, które można zautomatyzować lub oddelegować.

Ta oferta może ulec szybko ograniczeniu lub zmianie, tak więc podejmij akcję już teraz i zabezpiecz sukces swojej firmy w internecie teraz!

Pamiętaj, podejmując współpracę dziś, masz gwarancję utrzymania wybranej ceny, tak długo aż z niej nie zrezygnujesz.

Zapraszamy do współpracy przy rozwoju Twojej internetowej sprzedaży.