Brutalna prawda o automatyzacji sprzedaży internetowej na własną rękę

Kiedy zaczynałem automatyzację swojej działalności niemal wszystko robiłem sam. W międzyczasie dzieliłem się swoją wiedzą, tworząc szkolenia, warsztaty, organizując konsultacje. Każdy kto chciał samodzielnie prowadzić swoją sprzedaż internetową, samodzielnie konfigurować i obsługiwać narzędzia, mógł to zrobić po prostu naśladując mnie. (więcej…)

Czytaj dalej
Skrzynka pocztowa i narzędzie - AutomatyzacjaSprzedazy.pl

Dlaczego proste internetowe narzędzia nie są dobre?

Proste narzędzie jest niby łatwe na początku i fajnie się go używa bo wszystko jest zrozumiałe i nieskomplikowane. Jednak zbyt proste – szybko ujawni swoje ograniczenia, zatrzyma twój rozwój i ograniczy ekspansję. Poza tym każde narzędzie, którego używamy wikła nas. Na przykład jeżeli zaangażujesz się w używanie uproszczonego wielokrotnego autorespondera, będziesz używać go przez długi […]

Czytaj dalej
Znane marki reklamują się - AutomatyzacjaSprzedazy.pl

Jak więc uzyskać więcej klientów z reklamy, czy nawet bezpośrednio z wyników organicznych wyszukiwarki Google?

Jeśli chcesz mieć więcej klientów spośród osób wchodząc na strony internetowe twojej firmy,  skup się na relacjach z potencjalnymi klientami. Chodzi o to, aby z firmy chcącej sprzedać swój produkt stworzyć osobistego doradcę, który doradza co dla klienta tak naprawdę jest najważniejsze. Rób to w sposób wychodzący klientowi naprzeciw jego oczekiwaniom. Dopóki jego oczekiwania jesteś […]

Czytaj dalej