Komunikacja za pomocą smartfona - AutomatyzacjaBiznesu.pl

Kiedy i dlaczego warto utrzymywać z klientami regularny kontakt?

Są firmy, które głównie bazują na nowych klientach – bo na przykład sprzedają produkty, które można sprzedać komuś tylko raz. Są też takie, w których produkty zużywają się systematycznie i większość obrotów jest związana z powracającymi klientami. Musisz sam dopowiedzieć sobie na kilka pytań: Czy regularnie wykonywane telefony, to że co jakiś czas wysyłasz do […]

Czytaj dalej
Mirek Szmajda

Dlaczego automatyzacja sprzedaży?

Od czasu kiedy zajmuję się sprzedażą internetową najbardziej przełomowym momentem w jej rozwijaniu okazało się zastosowanie autorespondera. Narzędzie to zrewolucjonizowało moje podejście do internetowego marketingu. Pozwoliło na zrealizowanie w internecie tego, co od lat stosuje się w sprzedaży poza internetem, a do czego po raz pierwszy nie jest potrzebny człowiek. (więcej…)

Czytaj dalej